Po złożeniu wniosku o przyłączenie instalacji odbiorczej do sieci elektroenergetycznej Enei Operator, jego zaakceptowaniu przez naszą firmę oraz uregulowaniu wszelkich zobowiązań wynikających z umowy o przyłączenie do sieci Enei Operator dotyczącego obiektów, dla których nastąpiła zmiana dotychczas obowiązujących warunków przyłączenia do sieci (zmiana mocy przyłączeniowej, rozdział lub scalenie instalacji elektrycznej), należy w celu rozpoczęcia świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej zgodnie z nowo przyjętymi parametrami zawrzeć umowę:
Procedura:
Prosimy o kontakt ze sprzedawcą w celu zawarcia stosownych zmian w obowiązującej umowie. Druk wniosku można pobrać ze strony sprzedawcy.
W załączeniu prosimy przekazać sprzedawcy niezbędne dane dotyczące warunków technicznych realizacji umowy związanych ze świadczeniem usługi dystrybucji energii elektrycznej, wydanych przez Eneę Operator po otrzymaniu wniosku o przyłączenie instalacji odbiorczej do sieci, jego zaakceptowaniu przez naszą firmę oraz uregulowaniu wszelkich zobowiązań wynikających z umowy o przyłączenie do sieci Enei Operator.
Procedura:
W celu zawarcia powyżej umowy zgodnej z nowymi parametrami, prosimy o wypełnienie stosownego druku wniosku o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji. Wniosek można pobrać z naszej strony internetowej, wypełnić i przesłać na adres korespondencyjny Biura Obsługi Klienta, bądź dostarczyć osobiście.
Niezbędne dokumenty przy składaniu wniosku:
Dokument stwierdzający tożsamość
Pełnomocnictwo pisemne - gdy umowe w imieniu klienta podpisuje pełnomocnik.