Szybko zapłacić
rachunek
Wygodnie korzystać
z e-faktury
Zaktualizować
dane kontaktowe
Sprawdź historię
zużycia energii
elektrycznej
Zgłaszać swoje sprawy
oraz wysyłać wnioski
on-line
Potwierdź swój adres e-mail klikając w link aktywacyjny
Zaloguj się i ustaw e-fakturę oraz powiadomienia, dzięki temu będziesz mógł w pełni korzystać z eBOK
Jak działa eBOK?
Chcesz sprawdzić jak wygląda nasze Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta?
Zobacz wersję demonstracyjną.
eBOK to Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dzięki któremu wiele spraw związanych z obsługą Klienta załatwisz przez Internet.
Z kontem w eBOK:
oszczędzasz czas
masz dostęp do danych rozliczeniowych
możesz wygodnie i szybko zapłacić rachunek
masz wgląd w swoje faktury i dokumenty przez całą dobę,
7 dni w tygodniu
otrzymujesz powiadomienia o fakturach ze zbliżającym się terminem płatności
masz możliwość kontaktu bez konieczności każdorazowego podawania danych osobowych
Co zyskujesz dzięki założeniu konta w eBOK:
posiadasz fakturę elektroniczną
masz dostęp do szybkich płatności
masz możliwość podania odczytu licznika
masz kontrolę nad zużyciem prądu
otrzymujesz powiadomienia o terminach i kwotach wystawianych faktur
masz dostęp do swoich danych
masz możliwość szybkiego kontaktu z nami
E-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną. E-faktura zastępuje dokument w formie papierowej i jest dostępna do wglądu lub pobrania w eBOK.
Aby otrzymywać e-fakturę konieczne jest założenie konta w eBOK. O przejściu na e-fakturę możesz zdecydować przy pierwszym logowaniu do nowo założonego konta w eBOK. Wtedy ustalasz też przy jakich umowach oraz dla jakich dokumentów będziesz otrzymywał e-faktury. W kolejnym kroku będziesz miał możliwość dodatkowo ustawienia powiadomień.
A co jeżeli nie zdecydowałeś się na e-fakturę podczas pierwszego logowania po rejestracji nowego konta? W takim przypadku zaloguj się do eBOK, wybierz zakładkę „Faktury i płatności”, a następnie „Przejdź na e-fakturę”. Na tym ekranie wskaż jakie dokumenty mamy wystawiać w formie e-faktury i kliknij przycisk „Przejdź na e-fakturę”.
Dokumenty w formie elektronicznej będę aktywowane w kolejnym dniu.
Dokumenty w formie elektronicznej będą wystawiane od następna dnia po aktywacji e-faktury. Pamiętaj też, że po aktywacji e-faktury od razu otrzymasz podgląd do obrazów swoich wcześniejszych dokumentów, które były dotychczas wystawiane w formie papierowej.
O wystawieniu e-faktury powiadomimy Cię e-mailem wysłanym na adres poczty elektronicznej podanym w trakcie rejestracji konta lub ustawionym jako kontaktowy w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.
W każdej chwili możesz zmienić adres e-mail do otrzymywania powiadomień. Aby to zrobić zaloguj się do eBOK i przejdź do zakładki „Umowa i dane” a następnie „Twoje dane”. W sekcji „Dane do korespondencji” masz możliwość zmiany adresu e-mail do korespondencji.
Pamiętaj, że nowy adres będzie dopiero aktywowany po kliknięciu w otrzymany link.
Faktury dostarczamy w jednej wybranej przez Ciebie formie: papierowej lub elektronicznej.
Klient, który korzysta z dostarczania faktur w formie papierowej na swoim koncie w eBOK nie zobaczy ich podglądu ani nie ma możliwości pobrania. Podgląd faktury oraz możliwość jej pobrania będzie dostępna tylko dla Klientów korzystających z e-faktury.
Przypominamy, że e-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną.