W Biurach Obsługi Klienta Enea Operator uzyskasz wszelką pomoc w załatwieniu spraw i formalności na potrzeby gospodarstw domowych w zakresie:
• przyjmowania i wypełnienia formularza wniosku o wydanie warunków przyłączenia do sieci, skompletowania i sprawdzenia poprawności niezbędnych załączników, zawarcia umowy przyłączeniowej,
• kompletowania i wypełnienia wniosku o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji,
• udzielenia niezbędnych informacji dotyczących warunków technicznych przyłączenia do sieci, obowiązującej taryfy, wysokości zadłużeń,
• ustalenia terminu wizyty ze służbami technicznymi w celu zabudowy, wybudowy układu pomiarowo - rozliczeniowego, oplombowania układu,
• przyjmowania odczytów stanów liczników,
• przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, dotyczących działania układu pomiarowo - rozliczeniowego,
• przyjmowania zgłoszeń o podejrzeniu niesprawności w działaniu układu pomiarowo - rozliczeniowego,
• udzielania informacji dotyczącej procedury zmiany sprzedawcy,
• przyjmowania zgłoszeń o zmianie sprzedawcy.
• wystawienia duplikatu zagubionej faktury.
Dane teleadresowe Biur Obsługi Klienta na obszarze działania ENEA Operator.
Jeśli jakość świadczonych przez nas usług lub poziom obsługi był Twoim zdaniem niewystarczający, będziemy wdzięczni, za podzielenie się z nami swoimi uwagami. Jednocześnie zobowiązujemy się do udzielenia stosownych wyjaśnień w zakresie przedstawionego problemu.
Gdzie należy zgłaszać reklamacje?
Wszelkie reklamacje dotyczące świadczonych przez nas usług należy zgłaszać we właściwych dla Twojego miejsca zamieszkania Biurach Obsługi Klienta działających na obszarze działania Enea Operator. Jeżeli chcesz złożyć reklamację drogą elektroniczną przejdź do formularza kontaktowego.
Reklamacje w pracy układu pomiarowo - rozliczeniowego prosimy zgłaszać w formie pisemnej za pomocą przygotowanych przez nas druków formularzy, które można pobrać tutaj.