Zawieranie umowy dla firm

Zawieranie umowy

Obiekt nowo przyłączany do Enei Operator

Po złożeniu wniosku o przyłączenie instalacji odbiorczej do sieci elektroenergetycznej Enei Operator, jego zaakceptowaniu przez naszą firmę dla nowo przyłączanego obiektu należy w celu rozpoczęcia świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej zawrzeć umowę:

Umowa kompleksowa, zawierajaca postanowienie umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy o świadczenie usług dystrybucji

Procedura:

W przypadku podjęcia decyzji o zawarciu umowy kompleksowej, prosimy o zapoznanie się z listą sprzedawców świadczących usługę kompleksową na obszarze działania Enei Operator.

Następnie należy skontaktować się ze sprzedawcą energii elektrycznej w celu zawarcia umowy. Druk wniosku można pobrać ze strony internetowej sprzedawcy lub burze obsługi Klienta.

Pliki do pobrania

Niezbędne dokumenty przy składaniu wniosku:

  • aktualna kopia wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego,
  • pełnomocnictwo pisemne - gdy umowę w imieniu klienta podpisuje pełnomocnik.
Wniosek o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji (dotyczy obiektów z mocą przyłączeniową do 40 kW)
Wniosek o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji (dotyczy obiektów z mocą przyłączeniową powyżej 40 kW)

Umowa o świadczenie usług dystrybucji zostanie przygotowana po otrzymaniu od wybranego sprzedawcy zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej.

 

Ważne: 

  • Termin przyłączenia instalacji odbiorczej zostanie uzgodniony po zawarciu wybranej umowy.
  • Informujemy, że zarówno umowa sprzedaży energii elektrycznej oraz umowa kompleksowa wymaga zgłoszenia przez wybranego Sprzedawcę do realizacji przez Eneę Operator.
  • Przypominamy, że zgodnie z zawartą Umową o przyłączenie do sieci Klient zobowiązany jest zawrzeć umowę / umowy, o których mowa powyżej w terminie nie dłuższym niż 90 dni po zrealizowaniu przez Eneę Operator prac określonych w Umowie o przyłączenie.

Obiekt istniejący w Enei Operator

Nastąpiła zmiana dotychczasowego odbiorcy. W celu rozpoczęcia świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej przez nowego odbiorcę należy zawrzeć umowę:

Umowa kompleksowa, zawierajaca postanowienie umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy o świadczenie usług dystrybucji

Procedura:

W przypadku podjęcia decyzji o zawarciu umowy kompleksowej, prosimy o zapoznanie się z listą sprzedawców świadczących usługę kompleksową na obszarze działania Enei Operator.

Następnie należy skontaktować się ze sprzedawcą energii elektrycznej w celu zawarcia umowy. Druk wniosku można pobrać ze strony internetowej sprzedawcy lub burze obsługi Klienta.

Pliki do pobrania

Niezbędne dokumenty przy składaniu wniosku:

  • aktualna kopia wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego,
  • dokument potwierdzający tytuł prawny do korzystania z obiektu,
  • pełnomocnictwo pisemne - gdy umowę w imieniu klienta podpisuje pełnomocnik.
Wniosek o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji (dotyczy obiektów z mocą przyłączeniową do 40 kW)
Wniosek o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji (dotyczy obiektów z mocą przyłączeniową powyżej 40 kW)

Umowa o świadczenie usług dystrybucji zostanie przygotowana po otrzymaniu od wybranego sprzedawcy zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej.

Nastąpiła zmiana warunków przyłączenia do Enea Operator

Po złożeniu wniosku o przyłączenie instalacji odbiorczej do sieci elektroenergetycznej Enei Operator, jego zaakceptowaniu przez Spółkę oraz uregulowaniu wszelkich zobowiązań wynikających z umowy o przyłączenie do sieci Enei Operator dotyczącego obiektów, dla których nastąpiła  zmiana dotychczas obowiązujących warunków przyłączenia do sieci (zmiana mocy przyłączeniowej, rozdział lub scalenie instalacji elektrycznej) należy w celu rozpoczęcia świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej zgodnie z nowo przyjętymi parametrami zawrzeć umowę:

Umowa kompleksowa, zawierajaca postanowienie umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy o świadczenie usług dystrybucji

Procedura:

Prosimy o kontakt ze sprzedawcą w celu zawarcia stosownych zmian w obowiązującej umowie. Druk wniosku można pobrać ze strony sprzedawcy.

Pliki do pobrania

Niezbędne dokumenty przy składaniu wniosku:

  • pełnomocnictwo pisemne - gdy umowę w imieniu klienta podpisuje pełnomocnik.

Umowa o świadczenie usług dystrybucji zostanie przygotowana po otrzymaniu od wybranego sprzedawcy zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej.

Wniosek zs-tpa

Zmiana sprzedawcy

Po dokonaniu wyboru sprzedawcy energii elektrycznej, celem świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej przez Eneę Operator niezbędne jest zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. Umowa zostanie przygotowana po otrzymaniu od wybranego sprzedawcy energii elektrycznej zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej.   

Zgłoszenie umowy powinno być dokonane na druku wniosku - zs-tpa.

 Po dokonaniu pozytywnej weryfikacji zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej, Enea Operator przedstawi projekt umowy o świadczenie usług dystrybucji do akceptacji i podpisu.

Pliki do pobrania

Niezbędne dokumenty przy składaniu wniosku:

  • aktualna kopia wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego,
  • pełnomocnictwo pisemne - gdy umowę w imieniu klienta podpisuje pełnomocnik.
Wniosek zs-tpa